VÝDEJNÍ (I PODACÍ) MÍSTO PŘEPRAVCŮ

Obecně platí:

  • PRO VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY/BALÍKU
    • balík je u nás teprve, až Vám přijde e-mail nebo sms od přepravce, kde je napsáno, že si pro balík můžete přijít na výdejní místo FALON...
    • dále je v této sms či e-mailu uvedeno heslo/pin pro vyzvednutí např. 123-456 nebo A3y67 atd. ... bez hesla není možné balík vydat
    • vyjma DHL Express, kde se vydává na občanský průkaz osoby uvedené na balíku
  • PRO PODÁNÍ/ODESLÁNÍ ZÁSILKY/BALÍKU
    • žádná doprava u nás nejde objednat ani platit
    • pro objednání přepravy jděte na www stránky konkrétního dopravce viz níže, kde si přepravu objednáte, zaplatíte a bude Vám zaslán elektronicky štítek, který musíte nalepit na balík a ten už pak jen přinesete k nám
    • pokud nemáte doma tiskárnu na etikety, samozřejmě Vám můžeme v rámci našeho copycentra štítek vytisknout (zpoplatněno), stačí soubor se štítkem zaslat na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 
    • při vrácení zboží z některých e-shopů můžete využít dodaných vratných štítků, pokud to e-shop nenabízí, musíte si objednat přepravu sami viz výše

PPL ParcelShop:

logo ppl

DPD PickUp:

logo dpd

GLS Parcel Shop:

logo gls

WEDO Point:

logo wedo

DHL Express ServicePoint:

logo dhl